onsdag 18 februari 2009

Eftersnack: Eftersnack

Nu har jag fått en länk till programmet. Vissa tycker det ser ut som öppna kanalen i produktionen. Andra tycker det ser coolt ut när mitt ansikte är typ mörklagt när jag sjunger. Jag själv har en åsikt som jag håller för mig själv.

Programledaren Mats Nyström, känd från alla sportevenemang i världen, var såhär glad en och en halv minut innan sändning.

Titta på Eftersnack här.

PS: Vad Frans så iskallt försöker säga i programmet är att den 7e & 8e april kl 20.00 spelar vi på Mosebacke.

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Vad kul att se, och ännu roligare att det har blivit en sådan succé!

Och min favoritsång valde du också!

Anonym sa...

Inget mörker över dig och Frans, det hoppas jag ni förstår. Jag älskar er alltid ;-) (även om du som sagt blev "lite" mörk när ni spelade. Alltså när kameragubben väl släpat sig bort till er hörna... Men jag tycker att kamerakillarna var lite pajjaser och de kanske ska fortsätta köra nyheter, endast.
Sen tänker jag såhär, om du älskade produktionen, skulle vi inte fått höra det? ;-)
Kram på er, NI är i alla fall bäst!!!