lördag 21 mars 2009

Peter & Frans - nu i en prästgård i Småland!



11 kommentarer:

Sus sa...

Lägg av.
Det där ser ut att vara på en bordell.

Anonym sa...

Det påminner mig om det Peter Lemarc sa när berättade att han legat med prästens dotter Mia.

"Jag har varit i Marias kyrka
Jag har varit där
Längst där inne i Marias kyrka
Jag vet vem hon är"

Anonym sa...

Shit, det är ju rullen "Pretty in Pink"!!!

Snokis sa...

Pinkpaus?

Annika sa...

Ryan i High School Musical 32?
Den svenska versionen av Legally Blond??

Anonym sa...

Snyggt!
Man kunde nästan tro att det är en prästfru med migrän som designat rummet ;)

Anonym sa...

Men vilan gav ett strålande resultat i a f! Tack!

Robin sa...

Här tänkte man skriva någon rolig kommentar om färgsättningen. Men jag skiter i det och fortsätter skrattar åt Snokis fullträff!!

Sus sa...

Åh nej!!!
Nu fattar jag VEM ni var hos.
Shit =)

Anonym sa...

Sus; japp, de var på bordellbesök i storskogen :)

Anonym sa...

råsa helikopter