måndag 1 juni 2009

KulturhusTaket 2 juni

Imorgon tisdag spelar jag på KulturhusTaket tillsammans med Frans Haraldsen. Andra artister är Lars Demian, Sanna Carlstedt, Dan Viktor och Johan Johansson.

Från 19.00. Konserten börjar 20.00 (spelordning spikas tisdag)

Ur pressreleasen:

Välkomna till världspremiär och release av det nya artistkooperativet Branschen.

Sex artister i visgenrens absoluta elitserie har slagit sig samman och bildat eget. "Nu för tiden kan man lika gärna hålla i allting själv", säger gänget och Branschen kommer att vara både skivbolag, sköta bokning och ordna festivaler. Artisterna känner många redan till.

Köp biljetter här!


PS: Jag är i form.

6 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

ÅÅÅÅ, Lars Demian! Jag dör av avund..Han röstar nog också;-)

Godiva sa...

GRATTIS som fan! Heja dig och er!!! Och ååååhh vad jag var kär i Demian för länge sen...

Anonym sa...

Jag är packad och klar !!!
Pia XL

Snokis sa...

Låter ju astrevligt. Jag var också kär i Demian, för ännu längre sen.

Tingeling sa...

Jag har aldrig varit kär men håller med om att det vore trevligt att se konserten. Funkar nog tyvärr inte den här gången.

Fritt ur hjärtat sa...

Lars Demian kommer till Uddevalla inom kort och jag får avstå av biljettprisskäl. TRIST! När Peter och Frans kommer ska vi se till att biljettprisnivån är rätt, så folk har råd att gå!