söndag 14 juni 2009

Till Godiva och alla andra som undrar

8 kommentarer:

Jos sa...

Vera, jag tycker du var supermodig. När jag fyllde 12 fick jag äntligen ta hål i öronen. Det gjorde inte ett dugg ont. Men en kvart senare svimmade jag. Du är en stark tjej. Fortsätt med det.
kram

Sus sa...

Jag tog hål i öronen då jag var typ 20 år.
Men jag var nog lite mer chicken än du Vera..

MonasUniversum sa...

Och jag är en sån där läskig mamma som lät båda mina tjejer "få" hål i öronen när de var ett halvår gamla.

Fast det är dom glada för idag..!

Anonym sa...

Hej Peter,

Jag skrev ett inlägg med mina reflektioner kring programmen i Halv åtta hos mig som du var med i. Hur du är privat har jag ingen aning om och du har givetvis inte gjort mig något ont.

Vänliga hälsningar,

Emma Axelsson

Peter Barlach sa...

Jos: Hehe. en kvart sa du?

Sus: Det är du säkert.

Mona: Läskig är ordet.

Anonym: Det där är en sanning med modifikation och det vet du om. Vi hörs.

Godiva sa...

Åhhh....

Tack!

Men va fan, nu måste jag ju också våga...?

Jos sa...

@Peter & Vera
Jepp, en hel kvart tog det att gå till den nyöppnade Swatchaffären. Och där, fingrandes på en läcker plastklocka i pastell svimmade jag, med blossande vingmutteröron. Once a drama queen, always a drama queen. Så jag är djupt imponerad av dig, Vera.

Huskorset sa...

Snyggt och coolt, Vera!
Kom ihåg att badda med sårtvätt då och då och INTE dit och pilla med fingrarna!
- En som vet