onsdag 30 september 2009

Helgtips

UnderBARA BARN-mässan

Nu till helgen 2-4 oktober på Stockholmsmässan.

Ja, jag ska ha ett seminarium (lör em), men det är inte det. Tex Jonna är förbjuden att komma och kolla på mig (jag är tillräckligt pirrig som det är) men hon kommer gå på mässan ändå. Bara för att det finns allt mellan himmel och jord för barn; snygga barnkläder, leksaker och saker man inte ens visste att man behövde. "Jag ska pilla på alla barnvagnar som det inte ligger barn i!"

Gå även in på denna sida, så kan ni läsa sköna barnanekdoter och vinna inträdesbiljetter.

Från hemsidan:

Nytt för i år är också gratis barnpassning för barn mellan 3 och 10 år. Perfekt för dig som vill ha ett par timmars vuxentid för att besöka ett seminarium eller botanisera på mässan på egen hand. Men trots alla nyheter är underBARA BARN i grunden densamma: en mångfacetterad familjemässa med varm och vänlig atmosfär.

Vi ses!

4 kommentarer:

Helén sa...

Eller rättare sagt man har kunnat vinna biljetter: http://www.underbarabarn.com/vinngratisentre.asp

Mässan är fantastisk men man kommer alltid hem fattigare än man hade tänkt sig.

Sus sa...

Har haft en tävling på bloggen så det kommer ett gäng bloggare dit =)

Ting sa...

Vad glad jag är att vi gick på ditt seminarium!
Du är ett litet lyckopiller!
Jag och Sus hoppsade resten av dagen.
Tack!

MonasUniversum sa...

..och jag letade efter dig. Trodde att du skulle vara på stora scenen därinne i C-hallen.

Och varför kom du inte förbi och sa hej?!!=(