onsdag 2 december 2009

Det har varit stopp i badkaret en tid

Jag har tjatat och tjatat på Jonna att hon måste ta tag i det här och göra sitt jobb och gräva lite i avloppet, men hon har bara skjutit upp och skjutit upp och kommit med otroligt dåliga bortförklaringar om att hon "känner sig lite otymplig!" och sånt trams.

Åååh, jag blir så trött på dessa oföretagsamma gravida fruntimmer, så ikväll gjorde jag det själv. Under stora protester och med högljutt gnäll grävde jag fram ovanstående hårboll, så nu kan familjen för första gången den här hösten duscha och bada utan problem.

Vad skulle den här familjen göra utan mig - Peter - klippan?

13 kommentarer:

Anders Sparring sa...

Hårboll? Det där är ju fostret av ett föl, minst..

Godiva sa...

Åh, vilken söt bäbis ni fick! Grattis!

Sus sa...

Din fru skulle vara mindre otymplig i alla fall.

Peter Barlach sa...

Alla: hehehe

inga sa...

Alla: HAHAHAHA (btw trodde jag att det där arbetet automatiskt gick över till mannens sysselsättning när man blev sambos...)

Snokis sa...

Jag trodde att det var Bruno som ynglat av sig, trots allt.

mille sa...

Hahaha... sådan där hade vi också. Mannen i huset säger att det är jag och dotterns hår?!?!
Fattar inte vad han menar?
Men otymplig el ej, JAG gör det INTE!

Huskorset sa...

Åh vilken gullig kalv!

Är det ett förlorat ägg där bredvid? Istället för tändsticksask?

Anonym sa...

I vanliga fall är jag en stor vän av skinka, men om man scrollar mellan ditt förra inlägg och detta så mår man ganska illa....

Jimmy

Lilla Blå sa...

Måste vara en släkting till den där jag grävde upp häromdagen. Fast min hade inga fötter.

Erik Ahrnbom sa...

En pubeskaka. Sexigt.

Christian Gergils o Co sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
godiva på jobbet sa...

Alt rubrik: Det har varit stopp i bloggen en tid