måndag 7 december 2009

Hurra för mig som gjorde det!

Hurra för mig som gjorde det!

Efter en dryg månads uppehåll pga massa gig, semivinter, förkylning, envis hosta samt att jag är sån som helst skiter fullständigt i att motionera, tog jag mig ikväll ut och sprang 3-kilometarn (=2,8 km) på klart godkända en kvart och 13 sekunder. Väldigt bra med tanke på att tröskeln att komma ut när man inte gjort det på en månad är ungefär två och en halv meter hög och såna trösklar är besvärliga att ta sig över.

Hurra för mig som gjorde det!

4 kommentarer:

Godiva sa...

Fint!

Du glömde nämna att du är gravid, det måste ju också ta emot lite?

mille sa...

Duktigt jobbat!
Hade önskat att jag kunde löpträna, men får ju så fb ont i smalbenen!!

Jos sa...

bravo!
jag blir så avis på dig som kan och orkar.

Eva-Stina sa...

Du är lite grönaktig i ansiktet...!