fredag 1 januari 2010

Die Schwedische Königsfamilie

Det här är absolut inget inlägg mot den svenska kungafamiljen. (Jag säger som min gode vän Ola)

Men jag vill att ni tittar lite extra (klicka gärna) på det här fotografiet, som är ett utsnitt av ett vykort jag fick efter någon föreställning. När jag fick det såg jag inget extraordinärt, det var först häromdagen när jag skulle slänga det som jag tittade närmare på deras miner. Allvarligt. Det här säljer man för pengar att turister ska skicka hem som hälsning till sina släktingar och spara som ett minne av Sverige.

Victoria och Silvia tittar i fel kamera (inte samma dock). Carl-Philip ser ut som om han har munnen full av jag-vet-inte-vad. Kungen ser bara förbannad ut och Madeleine har nån målat in senare.

La Famille Royal de la Suède - God forts vänner...

5 kommentarer:

Godiva sa...

Fniss. Det börjar bra, bloggåret 2010.

Fredrik sa...

Det där uppmärksammade jag också...helt sjukt jö!!!

Malinka sa...

Den måste vara photoshoppad. Inte fan är de nästan lika långa, och Victoria längst? Och Madeleine ser dåligt retuscherad ut.

Hu vilken hemsk bild.

Putte o Piraten sa...

Tycker det är en ganska bra bild över hur sverige har blivit dom senaste åren.

Helén sa...

HAHAHA