fredag 26 mars 2010

Tror och tror...

Jag hoppas att det är ett misstag. Eller, Lovely G?

11 kommentarer:

Fredrik sa...

Ja när ska man få en inbjudan?

godiva sa...

Sötnosar, så fort jag har lärt mig hur man gör bara :-)

ROW sa...

Jag vill fortsätta läsa Godivas blogg!!!!!!!!!!!!

Men jag kommer aldrig att bli inbjuden, det är precis som med partyna i 6:an.... Faan också!

William Witsman sa...

Om jag inte blir inbjuden till Godiva blir jag jätteledsen

Jos sa...

Det drar kallt och är ensamt att stå utanför, Godiva. Låt oss komma in från kylan!

tigerlilja sa...

Gjorde just samma hemska upptäckt som ni andra! Som ströbesökare sörjer jag. Mycket.

Godiva sa...

Godmorgon!

Nu har jag hittat inbjudningsfunktionen, så jag testar den på peter.barlach@telia.com. Man ska alltså skriva in mailadressen till den man vill fråga chans på, men vad händer sen? Får du ett mail automatiskt nu med förfrågan?

Herregud, jag är för gammal för att lära mig sitta.

row sa...

Nedan följer det svar jag fick när jag försökte få lösa hennes blogg...

"Den här bloggen är endast öppen för inbjudna läsare.
http://lovelygodiva.blogspot.com/
Det verkar inte som om du har bjudits in för att läsa den här bloggen. Om du tror att det är ett misstag bör du kontakta bloggskribenten och be att få en inbjudan"

Nu känns det precis som när man stog utanför kalaset och tittade in genom fönstret på alla klasskamrater och såg hur kul dom hade det med discodans, Ryska Posten och läskbål...

Godiva sa...

Peter: Det funkar!?!

Row: Jag hittar ju inte din mailadress på din blogg?!!

Maila mig på lovely_godiva@hotmail.com

(Snacka om bloggprestationskrav som växer nu, disco, kyssar och knark kommer det krävas, minst, för att leva upp till det här : -)

Raggoparden sa...

men..om man inte törs maila då? Inte riktigt hör till den där innersta kretsen på bloggen (eller inte ens den yttersta) där alla verkar som de känner varann? *smyger slokörat iväg*

Godiva sa...

Så trögt det var det här systemet! Att lägga in mailadresser, hälften funkar inte för "domännamnet" är ogiltit etc. Internet alltså. En krånglig jävla fluga. Bah!

Skönt att den här bloggen funkar iaf.