måndag 15 oktober 2007

Mänskorna-Björnarna

Det pågår en match här i oktober mellan Mänskorna och Björnarna. Så mycket har jag fattat. Jag tycker det verkar spännande, jag är lite osäker på hur man räknar bara. Står det 2-1 till Mänskorna för att de har dödat två Björnar medan Björnarna bara dödat en Mänska. Eller står det 3-2 till Björnarna för att de dessutom har skadat två Mänskor.

Är det nån som vet?

Sen undrar jag också hur långt man kör. Är det bara ett enda långt set eller är det paus nån gång mellan två halvlekar typ? Är det på tid eller måste man vinna med två, vem är domare, såna saker. Jag tycker det verkar förvirrat.

Jag vet bara att jag håller på Björnarna.

1 kommentar:

Erik Ahrnbom sa...

Jag håller på mänskorna. Nästa gång en björnjävel sticker opp ska vi ta två direkt för att markera. Vi ska röka ut dem ur hålorna och vänta utanför med insatsstyrkan.