onsdag 19 mars 2008

Blind date på Malmskillnads (alt Tack för idag)

Spelade Heliga familjen Stadsteatern idag och visst, det gick jättebra, men inget att blogga hem om den här gången.

För första gången träffade jag en bloggvän IVL (think swedish). Det var den briljanta bloggerskan Anna Kaos som var och tittade på föreställningen. Därefter gick vi och fikade (hon fikade Cola Light, jag fikade pyttipanna och Hof) på Scandic Hotel på Malmskillnadsgatan.

Det kändes nästan som en blind date. Jag var lite pirrig i början, mest för att tänk om hon inte är lika skön och rolig i verkligheten som i sin blogg! Men det var hon - kryddad med den där befriande och personliga självdistansen.

Vi satt i ett par timmar och hade hur härligt som helst.
Så nu är bloggbubblan är spräckt, hur ska det här sluta?!

12 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

hon e härlig. anna.

Anonym sa...

Man blir ju faktiskt lite avis

Snokis sa...

Hon är väldigt olik sig.

Kaos-Anna sa...

Tack själv!
Men den där bilden.
Jag ser lite ut som min pappa.
Inte för att min pappa ser illa ut.
Men jag vill helst se ut som en 29-årig snärta. Inte som en vuxen man närmare 60 år.
Men Peter. Tack! You made my day!

Kaos-Anna sa...

Äh, fy fan vilken jävla bild.
Det här går inte.
Jag får ångest.

Peter Barlach sa...

Tack själv, jag tycker du är fin på bilden (och du godkände den), men om du vill att jag tar bort den, så gör jag det.

Anonym sa...

Jag tycker du ser bra ut på bilden Anna, men varför står Peter långt där bak med kostym. Det fattar jag inte.

Eller är det Mårten Klingberg kanske. Men det är ju också rätt mysko.

Och ja, jag har druckit annat än Hof ikväll...

Anonym sa...

Jaha, jag trodde det var din blogg jag var inne på Anna. Nu fattar jag varför du skrev så manligt och om dig själv i tredje person.

Jag tror jag slutar kommentera för ikväll och bara mumlar vidare.

Har jag berättat att vi som arbetar i Danmark är lediga imorgon. Eller var de på en annan blogg.

hej, hej. Nu ska jag hem på min blogg och komma på en ny rolig utmaning...

Huskorset sa...

Var det nån stuns i pytten?

Kaos-Anna sa...

En grej till:

Oj, tack för en av de finaste recensionerna jag någonsin fått!

Anonym sa...

Sorry. Nu är den där hackareren tillbaks i mitt namn. Kan man sudda?

Kaos-Anna sa...

Fan vilken foxy tjej.
Snygg och trevlig ser hon ut att vara.