söndag 23 mars 2008

Min tripmätare har två breakbollar emot sig


6 kommentarer:

Godiva sa...

Ha ha!

Alltså vad gjorde man med alla fantastiska vardagsupplevelser innan bloggen fanns? RIngde man kompisarna och sa... nej.

I love blogg, och särskilt den här!

Robin sa...

Tänk Inte bara tennis.

Huskorset sa...

Jasså, Robin har redan...äh.

Den här var kuuuul!

Fredrik sa...

Har mailat dig men inte fått något svar. Hatar du mig nu, hänger med Magnus Krepper och glömmer den lilla aktören? Är det så? Hur ska jag kunna sova nu? Nej men allvarligt så skulle jag vilja komma och kolla på dig. hör av dig:)

Anonym sa...

haha, tänker i samma bana som Godiva. Existerade det en värld för vardagsbetraktelser innan bloggen egentligen?

Peter Barlach sa...

Robin och Huskorset: Haha, tack.

Fredrik: Jag tror vi har koll på plåtarna nu, och jag lovar att va i form imorgon...

Godiva och Miken: Jag mms:ade Jonas förut, så allt är nästan sig likt, förutom att det var lite krångligare.