lördag 29 mars 2008

Vad tycker ni om min senaste idé?

Att Matdivan skaffar en egen blogg?

16 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Shit va läskigt? Vad är det?
Ideén om matblogg låter iofs intressant.

Jag har en roli idé själv som kanske kan intressera dig också. Något annat. Något spännande.

Fick du mitt mail förresten?

/Klaus

Anonym sa...

Fläskfileer där mittenpartierna marinerats i Tjernobylolja och Harrisburgvinäger.

Jag gillar blandningen på denna bloggen. Men om du känner behov av att skriva mycket mer om mat skulle du självklart bli succefull som matskribent.

Kaos-Anna sa...

Jo..lagar du GI-kost?

Erik Ahrnbom sa...

Njurfest! Klart du ska skriva om mat.

Anonym sa...

Likmaskar i förstoring?

Anonym sa...

Får mat verkligen se ut hur som helst? Var är matpolisen?

Anonym sa...

Dom är lika äckliga varje gång jag är inne och kollhoppas på att Barlach tokbloggar ikväll...

Godiva sa...

Ja fy fasen.

Fredrik sa...

Lammnjure?! Vidrigt ser det ut...bläää!!

Anonym sa...

Alltså ärligt, ser det inte ut som smälta löständer..? Eller är det bara jag?

Kaos-Anna sa...

VAD ÄR DET FÖR NÅGOT?

Anonym sa...

Smälta löständer. Den va bra!

Anonym sa...

Nu kommer jag att tänka på en sak. Var toastmaster på ett bröllop. Brudens far kom fram och grät och berättade att jag varit duktig. Och att han inte hade haft det så lätt sedan hans "tänder totalhavererade". Jag fattade ju inte vad det betydde förrän nu. Detta är nån slags kyrkogård för totalhavererade tänder.

Fan, det borde jag ju blogga om istället för att skriva det här.

Jag lovar att detta var sista kommentaren i detta inlägg..

Peter Barlach sa...

Halverade, rensade lammnjurar.

Tack.

Kaos-Anna sa...

...men äter du detta Peter?
Och njuter?

Alexandra Hägg sa...

Mums så aptitligt!