onsdag 2 april 2008

Hundskit på parketten

Casual.

Nära, ömt.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ah... vilket konstverk... ser du formen... lite splatschig sådär...

Anonym sa...

Göta Petter. Jag som satt o åt frukost.

Anonym sa...

Diagnosen är ställd.

Hunden har Crohns.

Erik Ahrnbom sa...

Kärlek!
jinx: frukost 15.25 en onsdag i april?

Anonym sa...

näääämen fy va äkligt!
*blääää //Monica i Nacka
springer fort herifrån uppdatera är du snäll!!
Sen tycker jag att Suziluz ska vinna boken, hon gillar ju normänn

Anonym sa...

Erik: Jag här tycks råda en viss diskreptans mellan gängse uppfattning om tidpunkt för intagande av morgonmålet och timestamp för jinx:s kommentar. Bra sett...

Godiva sa...

Så bra det är med parkett i jämförelse med heltäckande matta!

Och han missade tröskeln!

Anonym sa...

Jag vill upplysa om att jag jobbar natt...
Sen när man vaknar vill man ju snusa ett tag, läsa tidningen i sängen och sen - äter man frukost.
Då kan klockan lätt bli 15.25.

Godiva sa...

Jinx: det var skönt att höra att det här inte har blivit en drönareblogg!

Huskorset sa...

ååååh vad fint! Brings back ol´ Erika-memories...men hur vet vi att det är hundskit? Ser lite ut som babaganouche, och med kännedom om Matdivan, så...