tisdag 1 april 2008

Idag när jag skulle in på bloggen var jag tvungen att visa kalvlägg


13 kommentarer:

Godiva sa...

Åh va sjukt! Vad ska folk tro?

Anonym sa...

Arne Hegerfors

Peter Barlach sa...

Ska jag ta bort inlägget, säg fort om jag ska ta bort det? Är det under min humorvärdighet eller? Fan vad jag tvekade ska ni veta. Jävla pisshumor man har ibland! Eller? Jag vet inte. Ska den va kvar så man får sitta här och skämmas i några dagar tills det är bortglömt. Fan jag måste fort komma på nåt nytt så att det här åtminstone inte ligger överst, men nu måste jag hämta på dagis och fan...!

Godiva sa...

Klart det ska vara kvar! Lagt lägg är lagt!

Anonym sa...

Men herregud, Arne är ju kungen, så min kommentar var helt klart en komplimang. Dock lite otydlig.

Peter Barlach sa...

jamendåså. tack.

Anonym sa...

Det är snäppet på farbrorshumor, men det går bra. Efter racet med tapeterna hos Godiva har vi inte så mycket att säga till om.

Erik Ahrnbom sa...

Skäms.

Peter Barlach sa...

tack erik, äntligen nån som visade var det blå skåpet som jag just skitit i ska stå.

Anonym sa...

Jag har precis levererat en liknande matrelaterad låghumorgrej, FAST min är ännu sämre

Ataharis sa...

Lite pappahumor där, but I like. :)

Socker Conny sa...

Satt och flinade lite för mig själv en stund...

Min humor!

Huskorset sa...

...oj. Ja...happ.
Godiva: Jag vet inte vad jag ska tro.