torsdag 24 april 2008

Manga-mongo?

Jag fick ett sånt otroligt skönt inlägg i gästboken på min hemsida igår, när jag kom hem från Världsbokens dag i Enköping. Jag kan inte undanhålla er meddelandet.

Signaturen "hatar 'inte bara tennis'" skriver:

fan vilken dålig bok, ingen spänning. hur fan kan man skriva en så dålig bok?!

Sånt här roar mig bara, och jag skulle ju gärna svara något dräpande. Men jag kommer inte på något för tillfället. Dessutom är det tveksamt om författaren själv bör gå i polemik med vederbörande.

Kan inte ni hjälpa mig!

Snälla gå in i min gästbok, klicka här, och kontra. Eller skriv något elakt/snällt/vasst/roligt i kommentarsfältet så klistrar jag in det i gästboken vartefter. (Alt. håll med föregående dåre gubevars!)

Tack på förhand!

Peter

PS/Tillägg: Jag kryddar utmaningen lite: Det bästa svaret vinner naturligtvis ett signerat exemplar av Inte bara tennis!

10 kommentarer:

Snokis sa...

Fast det är ju rätt så många verbala avsugningar i gästboken också, glöm inte det. (Det här var inte ett tävlingsbidrag).

Peter Barlach sa...

Fast jag har ADHD, glöm inte det. (Det här var ett tävlingsbidrag.)

Anonym sa...

Då har man bidragit till samhällsutvecklingen och väntar nu på en bok...

Robin sa...

Men hosanna.
Man skulle ge sig på han som skrev kommentar nr 88. Jag själv som skrev kommentar nr 89 tyckte själv att jag skrev en förståelig kommentar som gav sig på nr 88. Men då blir jag påhoppad av dig?!
Är inte det lite att bomba sina egna? Inte coolt.

Anonym sa...

Robin; va? *förvirrad* men det var till åttiåttan jag riktade mig.Din kommentar var ju klockren. Framgick inte det?

Anonym sa...

Robin; sorry. Var inne och kollade my big klavertramp. Det hade visst smugit sig in ett "hatar" för mycket.Peace?

Anonym sa...

Jajamensan. Så länge du gör om och gör rätt så är det verkligen peace. Jag är ingen arg människa.

Anonym sa...

Ska jag vara ärlig så behöver du inte göra om och göra rätt om du inte vill. Det är peace ändå.

Anonym sa...

Robin; jag gillar peace :)

Anonym sa...

Haha, vissa personer.. jag har inte hunnit läsa boken än, jag köpte den igår.. men den där kommentaren innehöll ju inte precis konstruktiv kritik. Tveksamt om han ens läst den. Oavsett vilket så är et ju en övervägande majoritet som tycker att boken är jättebra. Lyssna på dem, skit i resten, och var inte bitter. ;-)