onsdag 23 april 2008

Sidbena, brillor och polo


Är det världsbokens dag så är det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Exakt! Jag ber att få gratulera till den väl avvägda looken mellan seriös bestämd revisor och känslig poet.

Huskorset sa...

Härligt! Osar kultur lång väg. Då blir vi glada, jag och Suz. Och säkert andra smyg-kulturknarkare också.

Anonym sa...

Kan du fethaja. Å. Stiligt, stiligt.

Anonym sa...

O nej... en kulturnörd. Du måste lägga dig till med några tics också så blir jag-är-så-kulturell-så-att-ingen-förstå-mig-looken ett faktum.

Huskorset sa...

Hosanna: Tics? Räcker det inte med ADHD?

Anonym sa...

Huskorset; oups... det hade jag glömt ;) Självklart räcker det med en liten släng av neuropsyk i form av ADHD för att bilden av den svårmodige kulturvetaren ska bli fulländad. *ler brett*

Peter Barlach sa...

Jag bjussar på allt.

Unknown sa...

Vilken Lassie!
Det är ju inte varje dag man springer på Fredrik Federley!