torsdag 24 april 2008

Vera har ett viktigt meddelande

10 kommentarer:

Snokis sa...

Vad har Gnaset gjort för ont?

Anonym sa...

Inte speciellt PK att ni hela tiden hänger ut era barn i bloggen.
Men när ni sedan attackerar andras barns handstil när de precis har lärt sig att skriva och fortfarande tycker det är roligt. Det är direkt OPK.
Och jag gillar´t.

Snokis sa...

Jag menade faktiskt inte att attackera Veras handstil. Jag försökte bara än en gång skryta med min okunnighet när det gäller ishockey.

Huskorset sa...

I love Snokis.

Anonym sa...

Jag gillar också Snokis. Speciellt när hon först skriver en kommentar som hånar Vera för att sedan fylla i med en kommentar som hånar Barlachs intresse för fotboll.
Hon är verkligen på hugget idag.

Snokis sa...

Naffs.

Godiva sa...

Herregud vad den flickan är söt, säger jag!

(nej Godiva är INTE pedofil e dyl det var bara en helt objektiv fotogenisk kommentar)

Anonym sa...

Åh, vilken väluppfostrad liten tjej!
Jag är imponerad.
Om hon är din dotter så borde du verkligen hålla föräldrakurser eller liknande. Det är sånt här beteende som måste uppmärksammas positivt.

Anonym sa...

jag tycker inte om det. Jag är ju uppfödd
med gnaget, inte gnaset. Eller vad det nu står. jävla skitunge. Det är ju AIK som är bäst. Vi har flest supportrar. Det skulle stå bättre om det stod "krossa djurgård"!

Evelina sa...

Klok flicka!