tisdag 27 maj 2008

Men vad fan...?


8 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Nä va fan du måste rusa dit ju!!!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Hacke är på besök!
Spännande! Vad blir Barlachs nästa steg?

/Klaus

Fritt ur hjärtat sa...

Större Hackspett den vanligaste. Rövar görna i holkar om du har några. Hos oss blr det konflikt, jag är så glad på vintern när han kommer å förgyller min vardag, men på sommaren är det är ungar i holkarna då jä...kastar jag tofflor:-)

Vi tog föreställningen med paus, tror det ger mer "teaterkvällskänsla". SKall försöka marknadsför oss på dagis och förskolor, för föräldrarna alltså;-)) Ny målgrupp för oss, den svåraste att nå har vi hört, det blir en utmaning!

Godiva sa...

De glömde skylten "Ej hackspett".

(Marta är ledig ikväll känner jag men jag ville ändå försöka.)

Peter Barlach sa...

Marta blev mobbad i Frankfurt läste jag. Hon måste väl slicka fjädrarna eller nåt.

Snokis sa...

Vem är Marta? Jag måste ha missat nåt.

Huskorset sa...

Haha!

Petra sa...

Näe, nu är jag imponerad! Bara han inte attackerar några andra invånare.