tisdag 13 maj 2008

Utlottning!

Nu lirar jag den sista föreställningen för säsongen på Klara Soppteater i Stockholm av min enmansshow Heliga familjen:

Fredag 16 maj kl. 12.00

Och va fan, vi kör en utlottning här! Jag har 2 plåtar som bränner i fickan, anmäl dig i kommentarsfältet alt. maila mig (motivera gärna), så lottar jag ut dom.

Annars finns många 160kronorsplåtar ink. soppa att köpa här: Klara Soppteater, Stockholms Stadsteater

Jag skulle ju aldrig aldrig aldrig få för mig att skryta om min föreställning, så låt mig citera några sköna röster från Gästboken på min hemsida:

Mary (19 sep 2007):

Kära Peter.... såg dig idag på Soppteatern och det var länge sen jag blev så berörd av något på scen. Väldigt närvarande och skirt, men med skärpa, värme och mycket humor. Denna timme var ren och skär terapi för själ & hjärta. Ångrar att jag inte sa det direkt efteråt då du signerade böcker, men ville väl inte framstå som ett dreglande fan. He he. Ha det bra, fortsätt med det du gör. Sprid kärleksbudskapet!!!

Mia (28 sep 2007):

Hej Peter: )Var och såg din Föreställning Heliga familjen under eken i somras....STOR CREDIT till dig,vilken kväll HELT UNDERBAR,DU ÄR SUVERÄN!!!Är själv 2-barnsmamma och har en sambo (utan barn)än så länge: )...gissa om vi kände igen oss.Du för gyllde verkligen våran kväll..Vi kommer att titta mer på dig Peter: )//Mia och Mårten

Jenny (4 mars 2008):

TACK för en av de bästa luncherna jag varit med om! Vilken föreställning, jag blev varm och kall på en och samma gång. Att pendla mellan gråt och skratt inom loppet av en timme, det är mycket. Även för en kvinna! Fortsätt och håll igång med din härliga personlighet och fantastiska material. Jag vill bara ha mer och mer!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Då kan jag ju passa på att tacka för en fantastisk föreställning!! (var där i förra veckan) ni som inte sett den, SE DEN!/Anna

Peter Barlach sa...

Tack Anna!

Huskorset sa...

Jag kan ju inte komma eftersom jag bor i Göteborg, men om jag vinner ska jag ge biljetterna till en fattig.
Som bor i Stockholm.
Om jag hinner. Det är ju ändå tisdag.

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Peter.
Jag tycker att du ska ge en av dem till mig.
Jag har ju trots allt redan betalat två biljetter redan utan att få se showen ännu. ;-)
Dessutom har jag bara 82 kronor på mitt konto efter att min fru fått för sig att anlägag en stenträdgård framför vårt hus.
Alltså. Ge mig lite underhållning. ;-)

Snokis sa...

Jag ska vara i den jävla hålan hela dagen så jag kan inte heller komma, men jag tycker ändå att jag borde vinna biljetterna så att jag kan ge dem till en kompis som är fattig ensamstående mamma.

Snokis sa...

Dessutom har jag redan fixat lite publik till den 16:e, så jag har gjort mig lite förtjänt av dem också.

Snokis sa...

Tyvärr kan jag inte skryta med att jag är omskuren.

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Åh - JAG vill gärna vinna dem! Jag har aldrig i hela mitt liv vunnit i ett lotteri. Jo, en gång - när jag var 10 år - vann jag två brun/vita grytlappar som en blind hade virkat. Det är vad man kallar tur som en tok.

Snellaaa?

Snokis sa...

Därför borde jag vinna:

1. Jag skrev nyss en skitlång kommentar som försvann.

2. Jag har aldrig vunnit några grytlappar som en blind har virkat.

3. Jag vill vinna av strikt altruistiska skäl.