onsdag 18 juni 2008

Östrogen blog

Figge skriver i en kommentar till mitt förra inlägg:

Fy fan vilken östrogen blog du levererar, inte för att det är något fel i det, inte alls. Jag konstaterar bara att det sitter en massa kvinnor och bara lapar i sig kulinariska läckerheter, far och dotter dialog och eftertänksamma reseskildringar. Ibland kastar du ett stycke kött till grabbarna, fotbolls-EM, Eriks axel etc.

Forsatt god dag.

Jag begriper inte alls vad han menar. Jag tycker han verkar vara en riktig liten fitta, den där Figge.

8 kommentarer:

Figges Blogg sa...

Hahaha ja det har du alldeles rätt i Peter. Jag tror att jag menar både det ena och det andra. Sticker lite, smeker lite.

Betyder det här att vi inte kommer bli fulla ihop?

Peter Barlach sa...

Käre vän som jag aldrig träffat. Det är klart att vi kommer! I augusti. Förutom den där helgen, du vet vilken, hoppas jag att du kommer till Stockholm!

Dessutom kommer jag ju typ bo i Skåne i tre veckor i höst, då måste vi ses! Och du måste komma på någon föreställning. Ok?

Figges Blogg sa...

Storartat, men vi håller fast i vår beef ett tag till tycker jag.

Vilka veckor i höst?

Anonym sa...

Här ligger romantiken och pyr. Sött!

Peter Barlach sa...

Figge: 28 okt-13 nov är jag i skåne, halland, blekinge och småland. Kolla i exakt i inlägget ovan.

Lilla Blå: Puss!

Godiva sa...

Jag kokar av svartsjuka här.

Anonym sa...

*haha* Så sant och så rätt!

Anonym sa...

Lite för lite holkar i bloggen