onsdag 30 juli 2008

Ebba och Didrik

Har aldrig ens varit i närheten av att köpa kvällstidningarna olika kampanjer med allt ovidkommande man kan få extra billigt om man köper just DEN blaskan. Men igår när Aftonbladet krängde Ebba och Didrik båda säsongerna för 59 kronor var det inte mycket att snacka om.

Även om Vera inte riktigt är rätt in i målgruppen kände jag att jag ville byta bort henne om hon inte hade diggat serien.

Ingen fara. Hon har redan klämt 5 avsnitt, sitter som klistrad och när jag passerar teven har jag väldigt svårt att slita mig. Den är så bra så att man dör. Till och med Didriks låtar sätter sig på hjärnan.

Så köp Aftonbladet idag, deras geniala Ebba och Didrik-kampanj pågår visst hela veckan och är värd all uppmuntran.
Och ja, jag har googlat Johanna Friberg...

4 kommentarer:

Anonym sa...

"I love you, I love you I love you cause your ..."

Anonym sa...

Den är fantastisk. Måste köpa. Sen är den där gamla serien med Julia Dufvenius bra också. Men nu minns jag itne namnet...

Peter Barlach sa...

Glappet. Julia Dufvenius och Katarina Cohen. Också magisk.

Anonym sa...

Peter; tack. Glappet var det ju... och Julia är fortfarande lika makalöst bra...