onsdag 23 juli 2008

Heliga familjen i Söderköping

Imorgon (läs idag?) torsdag den 24 juli kl. 19.00 spelar jag min föreställning Heliga familjenBondens Creperie i Söderköping (20 min sydöst om Norrköping).

Jag har inte lirat på nästan två månader, jag är skönt spelkåt och lite nervös på ett spännande sätt. Jag är sugen på att testa en ny låt, stället verkar bra och allt är toppen på alla sätt.

Minus en grej. Jag pratade med arrangören idag och det finns många biljetter kvar. Väldigt många hittills. Så mitt tips är: Kom dit vetja! Det kommer bli grymt. Om ni inte kan komma, tipsa folk i Östergötland.

Dom säger att Söderköping är vackert, bara en sån sak, men tro mig, jag kommer vara i form!

8 kommentarer:

Godiva sa...

Nu höll jag på att göra något helt irrationellt, skriva HÄR såhär: "Mamma, i morgon måste ni åka till Sörping och kolla på en skön trubadur som spelar." istället för att maila henne. Bloggskadad hjärna?

Peter Barlach sa...

Förlåt, men insinuerar du nu att din mamma inte läser min blogg regelbundet?

Anonym sa...

Jeg ska tipsa Daniel Borg han bor ju där nede,:) själv är vi i Falun på väg till Sollefteå av alla ställen!
M

Putte o Piraten sa...

Älskar dig Peter och den som inte kommer är en idiot. Du är bäst det vet du.

Godiva sa...

Ha ha! Jo, det tar jag för givet, men jag är inte säker på att hon har lärt sig att man kan klicka på "kommentarer" ; -)

Anonym sa...

Har du en affisch med bild på dig själv och texten "Jag är skönt spelkåt" så tror jag nog du säljer slut på alla biljetter i ett nafs.

row sa...

Jag har ringt och tipsat svärfar, han är gräsänkling i Söderköping så han dyker nog upp om sisådär 17 minuter.

Huskorset sa...

Jag älskar Lilla Blå idag med.

Play on, play well you lovely Trubadur!