tisdag 15 juli 2008

Jag vill ju bara kunna feströka utan att det märks!

Jag fattar inte! Hur svårt kan det vara! Att jogga i typ en halvtimme en till två dagar i veckan är vad min kropp behöver. (Jag gjorde en hälsoundersökning en gång när jag var mitt i en bra joggarperiod och typ alla mina värden var bättre än fyra år tidigare - när jag var fyra år yngre!)

Joggar man regelbundet är det inte speciellt jobbigt. Och till och med roligt ibland.

Gör man det sällan och oregelbundet är det bara vidrigt och meningslöst.

Från i förrgår, innan.

Från i förrgår, efter (ynka 3 kilometer).

4 kommentarer:

Ting sa...

Men halledussingen då!
Hahaha.
Vad gullig du är!

Peter Barlach sa...

Halledussingen på dig också.

Anders Sparring sa...

Det kan också vara farligt att jogga om man inte gör det med måtta. Jag sprang sönder knät och fick lägga mig under kniven i höstas. Sen dess: joggingförbud på livstid.

Anonym sa...

känner igen det där ;) M