söndag 10 augusti 2008

Just nu på Lidingö



17 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Ser lite kylslaget ut.
Ni håller er väl varma?
Jag blir lite orolig här...

Elena sa...

....var är brudarna..?

Godiva sa...

David Hasselhoff!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

kommer du på surströmmingsskiva här ute i saltis då?

/KP

Huskorset sa...

Snygg herrklubb!
Och Godivas toppform är icke att ta miste på. :D

Uttrycksrum sa...

det går ingen nöd på dig som gräsänkling, kan vi se.

MonasUniversum sa...

Rena rama gubbdagiset..!

Snokis sa...

Hasselhoff.

Anonym sa...

Jag har snart fattat poängen. Kan det vara så att det har med OS att göra?

Figges Blogg sa...

Var är jag, och min flaska snaps?

Anonym sa...

Jag var så nervös så att jag funderade på att inte titta på sporten för att slippa upplysas om ännu en smärtsam förlust. När någon minut kvarstod slog jag på tv:n och då visade de matchbilderna! O glädje, o glädje!

Var nedstämd igår över att missa tillställningen och blev ännu mer nedstämd nu när jag insåg att jag missade "Ismael". Min frus favoritkaraktär alla kategorier. Tror hon skulle lämna mig för honom om hon fick chansen...

Godiva sa...

Hur många tjeilo kräfter hade ni ijengklien?

Peter Barlach sa...

Två tjeilo bara. Tjeilo. Godiva.

Wennberg sa...

Tack för sällskapet och kräftorna. Jävligt trevligt söndagshäng.

Anonym sa...

I'm sorry to inform you that it´s not me on this picture. I agree on the fact that the person sitting to the left has a certain resemblance with me, but is probably just a qualified inpersonator.

/David Hasselhoff

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Peter: Är inte det Omid Khansari som sitter till höger?

Jävligt likt honom om det inte är han iallafall..

/Klaus

Huskorset sa...

David Hasselhoff läser din blogg Peter!
Fan va tungt.