söndag 24 augusti 2008

Jävla mobilbloggen krånglar!

Det började redan i Köping där ni blev blåsta på en jävla massa sköna roliga geniala inlägg. Och titta på den här bilden som jag tog igår på väg till spelningen i Frasse i Parken (tack, det gick bra). Tänk er den med texten: "Passerar Gamla stan - med solsken i blick och fjärilar i magen", som jag skrev tre gånger innan jag la ner.

Det hade ju förändrat hela er lördagkväll!

Det blir ett allvarligt snack med Telia imorgon. Och då menar jag riktigt allvarligt. Vi kan kalla det utvecklingssamtal.

4 kommentarer:

Godiva sa...

Äsch nu fick vi ju det här kalasinlägget!!

Jag menar för helvete fixa mobilbloggeriet om du ska vara runt och fara jämt!

Anonym sa...

Helt klart hade det förändrat min lördagskväll. Men nu kunde jag somna gott istället.
Men på Telia bara. Ge dom!

MonasUniversum sa...

Kom över till oss andra på Tele2, aldrig några problem...

Huskorset sa...

Three is a magic number.