lördag 30 augusti 2008

Nostalgi - Såhär såg mitt första inlägg för på dagen 1 år sen ut:

Rubriken löd: Två bakfulla (första inlägget)
Texten: En som fick ett kraftigt epilepsianfall igår och en som lekte Thåström-Så ska det låta med Jonas halva natten.

Hur tänkte jag där undrar jag, men ändå. Jag satte nån slags nivå...

Hur många har varit med från början egentligen? Godiva liksom? Söderberg? Nån mer?

Nu när jag länkade till dom kom bloggen på vad den önskar sig i födelsedagspresent! Länkar naturligtvis! Bloggen vill bli länkad till. Bloggen skriker nu: Länka mig, länka mig!

Jag är i alla fall väldigt glad att jag började blogga och jag har sagt det förut och säger det igen, take it or leave it:

Jag kommer blogga tills jag dör.

13 kommentarer:

Robin sa...

Skulle bara vilja säga att jag också har varit med från början. Vet inte hur, men jag kom hit strax efter du hade skrivit just detta inlägg. Och varit fast sen dess. Och självklart ska du ha en länk i min nya blogg. Eller det är inte alls så självklart. Vi får se sen om jag minns det efter några groggar.

Anonym sa...

Jag var inte med från början men jobbar ikapp mig. Länkar såklart nu när jag vunnit o allt :)

Snokis sa...

Det hoppas jag, det där sista alltså. Vad ung du såg ut på den tiden förresten.

Ting sa...

Jag har länkat till dig rätt länge.
Tycker din blogg är värd det.

Godiva sa...

Ååååååh! GRATTIS!

NOSTALGI

Fredrik sa...

Jag är redan en länkare:)

Elena sa...

Grattis!!
Jag har varit med från början, men har ingen blogg att länka till. Hade en gång , men nu njuter jag av andras. Och du Peter jag är inte sur för att jag inte fick första pris i tävlingen.... bara lite arg....men det går över...kanske... hm, grattis iaf.

Huskorset sa...

Jag tror dig! :)

Sus sa...

Okej,
jag lägger till dig.
Jag är ju ditt fan på FB t.om.

MonasUniversum sa...

Grattis!

Och här är en till som har varit med från början. Sen tredje inlägget, tror jag det var.

MEN ALDRIG VUNNIT EN ENDASTE SAK!

Inte alls sur. Nejdå. Nä. Icke.

Jag kunde t ex haft sällskap av dig igår. Hela dagen/kvällen i horisontalläge. Så då hade jag kunnat plöjt igenom båda två...basattduvet.

Anonym sa...

Varit med i stort sett från början. Hur jag kom hit minns jag inte men det kan ha ngt att göra med Godiva..

Jag har gråtit och skrattat och läst högt för oförstående familjemedlemmar.
Tack.

Snokis sa...

Den där bilden är verkligen gullig! Och ditt hår och Brunos päls smälter nästan ihop. Fint!

Skulle du lotta ut några fler böcker sa du.

Anonym sa...

Vad e det där för ras på hunden...de är så söta =)