söndag 31 augusti 2008

Varför har ingen sagt nåt?!

Plötsligt har jag hört från två håll att jag är omnämnd i "En dramatikers dagbok" av Lars Norén.

Varför har ingen sagt nåt? Sparring? Nån annan som läser den? Exakt vad står det? Det här är ju hur kultigt som helst!

Man kan kalla det pseudomerit. Jag älskar pseudomeriter. (Min största är när jag sjöng "Det börjar verka kärlek banne mig" med boxaren "Lillen" Eklund i SVTs lördagsunderhållning 1993, är det nån som vill se det förresten?)

Jag har alltid retat mig på att den fan inte paginerar (det är bara pretto, inte effektfullt), nu mer än nånsin, men om nåt hittar det, please, memorera datumet och skicka mig citatet!

6 kommentarer:

Godiva sa...

Ja, det vill ja!

Anonym sa...

Jag vill se lillen-klippet!
Jag vill det så att det gör ont.

Peter Barlach sa...

ska se vad jag kan göra.

Anders Sparring sa...

Den bistra sanningen är att jag inte har kommit genom 2001 än. Och lite av densiteten i dagboken kan man ju ana, eftersom folk tycks ha kommit till sommaren 2002 först nu, 3 månader efter att boken kom ut.

Men jag vill ändå gratulera. Du gör mig stolt.

Huskorset sa...

Pseudohändelser är lite som smaken umami. Fast be mig inte förklara, jag har druckit vin.

Anonym sa...

Alla tjatar om att den inte är paginerad, men varför då? Det är väl enklare att bläddra upp ett speciellt datum?