tisdag 30 september 2008

Ang vissa kommentarer

Till Mona: Programmet är såklart redan inspelat och klippt för länge sedan. Bäva månde du, jag och Jonna...

Till Godiva: Jag kämpar med recepten i detta nu - AIB (as I blog) - för de ska visst vara exakta (jag lagar aldrig mat exakt) och de ska läggas upp på måndag på det de kallar recept.nu.

Till Robin: Jag kanske anställer dig som fotograf till nämnda spelningar?

Till Figge: Jag kissar i hotellrumsduschar utan problem, förutsatt att det rinner bra undan i avloppet. Hemma tar det dock emot. Okej?

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

My Gaad, jag sätter på mig solglasögonen...

Och så klart är det är inspelat för länge sen, det gick lite för fort där på tangentbordet.

Figges Blogg sa...

jag VISSTE det!

Robin sa...

Det kanske du gör ja. Man vet ju aldrig. Men hade ju varit bra att ha en mer pålitlig kamera att syssla med. Kanske min storebrors kamera skulle funka. Stativ hade varit bra med. Sen kanske men skulle filma det i fyra omgångar eller liknande. Tror inte man får lägga upp en och en halvtimme på youtube.

Godiva sa...

AIB - lovely!