fredag 3 oktober 2008

Aktuella intervjuer

Igår blev jag och Jonna intervjuade för tidningen Tara av den genomcharmiga Christina Olsson.

Reportaget skulle handla om Livet i en styvfamilj och det var som vanligt; jag satt och svamlade och Jonna var briljant. Smart, insiktsfull, klargörande och med en uppsjö oneliners, som bjuder på rubriksättarfest.

Idag klockan 17.00 ska jag vara med i Radio Stockholm hos legendariske Ulf Elfving i en panel där jag kommer att briljera med min okunskap gällande ämnen som till exempel bankkrisen, kameraövervakning i skolorna eller varför inte kanelbullens dag.

tisdag klockan 10 ska jag vara med i direktsändning hos sköna Malou i hennes program Efter 10. Direktsänd teve i 20 minuter - herregud så pirrigt! - tur då att ämnet är det enda jag kan allt om, det enda ämne i världen jag verkligen behärskar, det enda ämne jag kan ställa upp med i 10 000-kronorsfrågan alla dar i veckan:

Moderskärlek.

11 kommentarer:

Anonym sa...

värsta kändisen ju !!
:)

Fritt ur hjärtat sa...

Vilken tur att jag är så sjuk att jag är sängbunden! Har både radio och TV i rummet;-))

Huskorset sa...

Woohooo! Barlachfest i medierna!

(Jag säljer f.ö. in din Förslövs-show hårt i Bjärebygden. Morsan, bl.a. ska gå!)

Godiva sa...

Det går bra nu!

Snokis sa...

Men gud vad du är bissy då. Glöm inte bort alla bloggkompisar som fanns här innan du blev känd sen bara.

Kaos-Anna sa...

Helvete vad mycket grejer!
Vad roligt!
Du behöver ju en assistent!
Du vet var jag finns ;-)

Anonym sa...

Du börjar komma upp i smöret, eller vad det heter.

MonasUniversum sa...

Skulle precis skriva som Snokis: du glömmer inte bort oss sen va? Vi som var med nästan från början. I alla fall bloggbörjan (även om man var feg och aldrig kommenterade då...)

Anonym sa...

Grattis till all välförtjänt uppmärksamhet!!!

Peter Barlach sa...

Puss till alla!

Anonym sa...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.