söndag 26 oktober 2008

Gimoglamour



5 kommentarer:

dynamit sa...

Kan vi byta den rosa stolen mot min gröna? De märker inget va? Eller? Jag har alltid velat ha en rosa stol.

Huskorset sa...

Men det här var väl en trevlig loge? Inget bjäfs, spegel, stol, handfat (tycker jag mig ana) och inte i ett förråds/fika/konferensrum.
Men jag ser ingen soffa. Finns det en soffa? Hoppas det finns en soffa. Då leder den här logen. Om det finns en soffa.

Anonym sa...

Vi ställer upp på en öl i Falköping om vi får höra låten om Västerås kommun.
Vi ses
Anna o Pia

Peter Barlach sa...

Wey: Du får såklart den där. PS: Har du biljett i Örebro, för den är utsåld. Maila mig så kan vi kanske ordna nåt.

Huskorset: Ingen toalett. Inget varmvatten...

Anna och Pia: En request såhär långt innan, jag ska se vad jag kan göra.

Huskorset sa...

Hoppla! Där rök stjärnorna all världens väg.