måndag 27 oktober 2008

Vad har vi gjort för fel?

Vera är kär i en kille som slår henne.

18 kommentarer:

Figges Blogg sa...

Namn och adress?

Peter Barlach sa...

Haha, hon är sex år, du kommer få problem om du redan går igång. Jag väljer mina strider.

Fritt ur hjärtat sa...

i den åldern är det fullt naturligt, hur onaturligt det än låter.... Kärlek börjar med bråk och slutar med barnvagn, har man ju hört:-)

Malinka sa...

Helt naturligt vete fan. Det beror på vad man menar med uttrycket: "styrt av den mänskliga naturen" eller "så gjorde man på vår tid också, hö hö".

Säg åt Vera att slå tillbaka för fan. Så kan killen lära sig att man inte bara kan köra över tjejer. Kär i'an kan hon fortsätta vara ändå.

Peter Barlach sa...

Alltså, snälla det var ett skämt! Klart hon slår tillbaka. Dom går på sexårs, barn slåss! Äh, glöm det. Hoppas nån som inte kommenterat tyckte jag var rolig.

asiL sa...

Haha...Vera är en smart liten tjej som vid så unga år har klurat ut det är så pojkar under 10 år uttrycker sin kärlek!

asiL sa...

Haha...Vera är en smart liten tjej som vid så unga år har klurat ut det är så pojkar under 10 år uttrycker sin kärlek!

Peter Barlach sa...

Dubbeltack till Asil!

Fritt ur hjärtat sa...

Peter, jag måtte ha usel humor, för jag tycket jag svarade roligt på ett roligt inlägg.......

Figges Blogg sa...

En enkel biljett ut i skogen Peter.
Ingen behöver få reda på något.

Erik Ahrnbom sa...

Han är väl sexig, helt enkelt.

Snokis sa...

Jag tyckte du var rolig. Vera kanske har läst det där gamla blogginlägget av Jessica Zandén & co, om ömheten i ett slag över munnen osv.

Peter Barlach sa...

fritt ur hjärtat: bra, vilken tur. Jag har mailat dig och bett dig ringa. har det kommit fram. det börjar ju dra ihop sig till uddevalla.

Fritt ur hjärtat sa...

Jag ringer ikväll! Tappade telefonen i golvet idag! Den låter ibland... skall ut och köpa en ny nu!!

Malinka sa...

Jag fattar inte riktigt det roliga. Att du inte var allvarlig fattade jag däremot. Men jag gillar i alla fall inte tanken "såna är killar hö hö hö".

Lagerström sa...

adressen, som sagt...

Anonym sa...

Fast den som haft sex-åriga döttrar vet ju att dom (oftast) slår ner killen. Åtminstone gjorde mina döttrar det. Och jag försökte pedagogiskt och jämställt förklara att man inte slåss med någon.

Sus sa...

Tänk.
En rad.
Och 18 kommentarer.
Bra jobbat Barlach =)