söndag 5 oktober 2008

Magiskt



9 kommentarer:

Monica sa...

Hur klara man sig utan GPS
(Solgunn) förut!

Godiva sa...

Det går bra nu!

C sa...

Ja, norrland är magiskt :) Hoppas det går bra nu i Flarken, 10min kvar!

Sen när du är i Piteå är jag nyfiken på ditt intryck av den lilla lilla staden. Jag är uppvuxen i en liten by utanför, men bor nu i Sthlm.

Och matdiva som du är, har du smakat Pitepalt nån gång? Annars föreslår jag att du besöker Paltzerian nån kilometer utanför stan: Gammelstadsvägen 1, Öjebyn. Ta GPS:en till hjälp ;)

Snokis sa...

Peter, jag tänkte att jag skulle ge dig ett vita stenen-uppdrag inför direktsändningen på tisdag. Kan du inte försöka få in ordet halvfabrikatshorbuljong under programmets gång?

Jag inser att det hade passat bättre i matlagningsprogrammet, men det är ju lite sent nu, så...

Huskorset sa...

Snokis är rolig.

Elena sa...

Heja snokis, jätte kul. Älskade vita stenen. Klart du går med på den Peter, eller?

Snokis sa...

Känner du pressen Peter?

Peter Barlach sa...

C: Tack för tipset, lovar att åka dit.

Snok och alla andra: Snälla. Jag är fruktansvärt nervös för den där direktsändningen. Jag ska prata om det känsligaste och viktigaste jag vet i världen. När jag väl sitter där hoppas jag att jag kommer att känna mig trygg och säker, så att jag blir sådär avslappnad och skön, men nu tycker jag att det är läskigt på riktigt. Snälla igen.

Snokis sa...

Förlåt. Det kommer säkert att gå jättebra! Har förståelse för om du inte nämner buljongen. Lycka till och kram!