lördag 4 oktober 2008

Min vecka

Idag: Stockholm-Umeå 63,9 mil i min sköna gröna Akka XC70.

Sent ikväll tar jag in på Clarion Hotel Uman.

Imorgon: ledig i Umeå hela dan, sedan på eftermiddagen 6,0 mil norrut till Robertsfors. Rigga, spela, rigga ner. Efter showen 6,0 mil tillbaka till hotellet i Umeå.

Måndag: 12,7 mil till Lycksele för föreställning på kvällen. Rigga, spela, rigga ner. Därefter 12,7 mil tillbaka till Umeå.

Tisdag: Upp klockan typ fem på morgonen. Möta någon på hotellet som kör min bil till Luleå. Taxi till flygplatsen, flyg till Stockholm, taxi till Malou tur och retur, flyg till Luleå. Möter man som kört min bil till Luleå på Kallax flygplats. Kör 5,5 mil direkt till Piteå där jag riggar spelar riggar ner. Sover i Piteå City.

Onsdag: Åker 14,4 mil till Arvidsjaur. Rigga, spela, rigga ner. Sover på Laponia Hotel i Arvidsjaur.

Torsdag: Kör 19,6 mil till Voullerim. Riggar, spelar, riggar ner. Efter föreställningen kör jag ynka 4,2 mil till Jokkmokk. (Funderar i bloggande stund på att istället åka 15,4 mil till Luleå efter föreställningen.)

Fredag: Jokkmokk-Luleå, 16,9 mil.

Lördag: Luleå-Örnsköldsvik 37,4 mil. Sover på Statt i Ö-vik.

Söndag: Föreställning i Örnsköldsvik kl. 19.00 Sover på Statt i Ö-vik.

Måndag: Örnsköldsvik-Stockholm = 53,1 mil.

Måndag den 13 okt, någonstans runt 19-tiden, efter summa 252,4 mil (flyg+taxi+felkörningar+snedseglingar ej inkluderat) på en dryg vecka: HEMMA IGEN!

Hur ser er vecka ut?

9 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Ungefär som din. Må-fre: upp klockan 6.30, översätta, öva på saxen, översätta, laga middag, läggdags 22.30.

Sus sa...

Ockelbo-Stockholm-Sandviken-Ockelbo-sandviken-Ockelbo-Sandviken-Ockelbo-Sandviken-Ockelbo-Sandviken-Ockelbo.

Anonym sa...

hoppas du tar med riktig varma kläder

Elena sa...

Bromma - Karlavägen
Karlavägen - Bromma
Jobba, jobba
Med lite avstickare via improvisationsteatern, någon bar och några härliga möten med underbara vänner.

Översättarhelena sa...

Eller rättare sagt: Göteborg-Göteborg-Göteborg-Göteborg-Göteborg.

dynamit sa...

Min vecka ser ut ungefär som din. Fast lite mindre bilåkande. Och inga spelningar. Och inget flyg. Och inget hotell. Men annars, tror jag ungefär som din.

Fritt ur hjärtat sa...

OLIKA! Kolla mitt inlägg idag får du se, gnäll, gnäll, gnäll!!!
Kör försiktigt!!! Ha det bra och allt det där:-)

MonasUniversum sa...

Inredningsmässa, inredningsmässa, inredningsmässa, inredningsmässa....

Huskorset sa...

Premiäränka, men ska provfilma på fredag för en roll i en film om misshandel som ska användas inom kriminalvården, som jag (om jag får rollen, nota bene) kommer att förlora på att göra eftersom det är så sugit betalt. Ett jobb förmedlat av AF, som, om jag inte tar det (om jag då får det),meddelar a-kassan detta och då får jag ingen a-kassa alls. Häpp!