lördag 4 oktober 2008

Panelhönans dag i Östermalmshallen

Paneldiskussionen igår gick som en dans. Alla körde sitt race, inga följdfrågor, ingen lyssnade på nån och nivån var extremt ytlig.

Skämt åsido, jag klarade mig nog hyfsat förutom när jag svamlade fast mig i något obegripligt resonemang om porr på hotell.

Extra lyckat att just det partiet var det enda Jonna och barnen lyssnade på på radion...

Hur som helst blev bilden på panelhönorna som väntar på att bli uppbjudna till dans väldigt fin tycker jag.

Från vänster: Svante Weyler, Ulf Elfving, David Lagercrantz, Peter Barlach.

5 kommentarer:

Snokis sa...

Länk till programmet tack.

Peter Barlach sa...

sr.se osv. sorry, vill inte höra själv och om nån verkligen vill, så får man klicka sig vidare på nåt sätt, jag har heller inte riktigt tid just nu att hitta den. Puss!

Robin sa...

Haha, skön länkning där:)

Peter Barlach sa...

Tack Robin, jag visste att jag kunde lita dig.

Snokis sa...

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1383150&BroadcastDate=&IsBlock=0