torsdag 27 november 2008

Best of Bloggen

För några månader sen kom jag på ett lätt sätt för nytillkomna läsare att navigera den här bloggen för att se om det är nåt för dom.

Jag gjorde ett hyperambitöst Best of bloggen-inlägg, som gick ut på att jag valde 5 inlägg per månad sen starten i augusti 2007. Vissa månader var det skitsvårt att välja, andra månader var det tvärtom svårt att hitta fem inlägg, som står för sig själva.

Risken finns att bli kallad bloggfullkomlig, men jag tar den. Jag vet att det är många som hittat hit tack vare just det inlägget.

Och nu har jag äntliget uppdaterat det här Kinderinlägget med september och oktober 2008: HÄR!

Trevlig läsning!

8 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Det känns som om jag måste sno den här idén...om det är okey...

För jag svamlar alldeles för mycket mellan varven.

Peter Barlach sa...

Mer än gärna. Tacka mig bara. Puss!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

HAHA!
Tack för uppmuntran Peter.
Efterom jag inte vann din tävling i år så tänkte jag att jag satsar på näst bäst, dvs. Blogg-SM. ;-)

/Klaus

Anders Sparring sa...

Som sagt: Var restaurangbesöket i k-havn i nov? Annars ska det in här.

Peter Barlach sa...

Klaus: Kan man rösta nu igen eller?

Anders: Det var 11 november. Tack för tipset.

Anonym sa...

Från det ena till det andra: Finns det något skäl till att du inte skulle fira första advent i Töreboda tillsammans med oss. Bara 8 mil kvar till Örebro.
Kan bli lika roligt som hos Trampe.Vi har ingen övernattningslägenhet men väl ett rum med egen toa.
Mat o dryck ingår.
Pia o Anna med familjer

Peter Barlach sa...

Anna och Pia: Intressant, vi hörs om det. /Peter

Anonym sa...

Hello. And Bye.