tisdag 18 november 2008

Idag 12-13

Den 26 januari 2007 hade jag premiär på Heliga familjenKlara Soppteater på Stockholms Stadsteater.

Då var föreställningen 1 timme lång lite knappt. Den får inte vara längre på Soppteatern, och det är stenhårt. Nu nästan två år senare är föreställningen i sina längsta fall närmare 2 timmar. Den har svällt av sig själv för att jag försöker hitta på nytt material hela tiden. Idag klockan 12 ska jag spela den igen. Frågan är: vilken timme ska jag ta bort?

Förresten: Det finns 3 biljetter kvar, samt extrabord som de kan ställa fram...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle kunna ge mycket för att vara med... är fortfarande euforisk efter lördagens fantastiska föreställning i Uddevalla (nej, du lär inte slippa oss än på ett tag). Känner mig som en bantare på ett konditori, en diabetiker i godisbutiken eller... ja, du förstår hur jag menar; -Vill bara ha meeeeeeeeer!!! Skivan är jättebra men det var ju helheten - gester, mimik, tonfall, ögonglimt - du borde ha en varningstext med på dina affischer: OBS! Starkt beroendeframkallande! Jag är ingen bloggare - läser bara fritturhjartat ibland och skriver aldrig inlägg, men nu...!
Du berör.
Tack för en upplevelse utöver det mesta!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Hur gick det då?

/K