måndag 8 december 2008

Från text-tv i morse

7 kommentarer:

aussiekicki sa...

Tänk att man kan få skratta mitt i sorgen...

Snokis sa...

Håller med Aussie. Men stackars Godiva, hon trodde hon var anonym.

Snokis sa...

Förresten tror jag att det där är vad Lovely skulle kalla dåligt photoshoppat. Det är ju inte ens samma typsnitt ju.

Godiva sa...

Oh my dog! Ha ha! Aj, min abstinens! Jag VISSTE att det var dumt att smyga in här och lukta på korken. Ha ha! Love You!

Snokis: he he...

Anonym sa...

Godiva!!! Var är du??? Är det hos Peter du gömmer dig? Sluta fjanta dig nu, kom fram nu...!!!

Huskorset sa...

En av de finaste hyllningar jag sett. Bravo Peter!

Godiva sa...

Och vad är det för en restaurangmaffia som har hotat ålen, och varför? Strongt av Kryssningsfartygen att ställa upp i alla fall och ge ålen vad den vill ha, men de var väl på internationellt vatten kanske.