onsdag 10 december 2008

Plötsligt dök en bekant helt otippat upp på teven

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helvete vad starkt. Tack för de Peter.
Erkänner att jag knappt hade/har en aning om vem du är men låg halvseg på soffan och tittade på tv.. Utan större inlevelse och mer drömmande än vaken när du plötsligt dyker upp i rutan och när du berättade om din mor. Starkt. Bra som bara den.De var min dag de, nu går jag på bloggen...

Vilken överraskning.

Fritt ur hjärtat sa...

Jag satt i ett väntrum på Näl ocj grät, personalen blev förskräckt. proverna är bra, inget att vara ledsen för. Men Peter på TV, det är sorgligt sa jag fånigt!

Godiva sa...

Men åååååhhhh... Du gör visst vad som helst för att trigga min bloggabstinens? : -))

Brukar vara i stallet när det här programmet går men gick in för lite kaffe och just idag stod TV:n fortfarande på efter morgonnyheterna och plötsligt hör jag Peter Barlachs röst! Märkligt!

Och BRA!

Elena sa...

jag såg oxå av en händelse och blev lika glad i dig igen.