söndag 5 april 2009

Anledningen till att jag bloggat som en sopa i några månader

... är ju bla den här vardagsrumsturnén med Frans Haraldsen som slukat mycket kreativitet.

Nu kokar allt ner till Mosebacke-gigen nu på tis 7 april & ons 8 april kl 20.00

För en hundring får man det här:

Ola "Jag blir hellre slickad av vargar" Lindholm är värd och konfrencier. (Mosebacke är ju som hans vardagsrum...)

Tävlingen Önskecover avgörs – segrare koras och låtarna spelas.

Konserterna kommer att bandas och förhoppningsvis bli en Live-CD med release senare i vår.

Dessutom har vi några andra riktigt coola överraskningar!

Beställ biljett, 100:- här!

Tips: Boka bord på Mosebacke, (bordsbeställning, vardagar 13-17, 08 – 556 098 90) – kom och käka en god middag och försäkra dig om bra platser.

PS: Om du har möjlighet att välja, kom helst på tisdagen, då onsdagen redan är överfull.

PS 2: Nu är det sluttjatat om Mosebacke, jag lovar! (På torsdag börjar snacket om Blidösund, 26 maj...)

4 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Vi ses på tisdag! Ska bli så kul!

Fritt ur hjärtat sa...

För att inte prata om vad mycket du ska skriva om Uddevalla. Du vet dit du bör planera att komma i september;-)

Hosanna sa...

Varmt lycka till idag!

MonasUniversum sa...

Tack för en varm kram och det var verkligen skitkul Peter. Och som jag skrev; aptrist att vi var tvungna att dra i halvlek. Så jag måste, MÅSTE, få uppleva resten. (Du fick mitt mess, hoppas jag..)