lördag 12 april 2008

The winner takes it all

Jag anordnade en tävling i förrgår där jag via frågesport lottade ut Frasses platta. Ända tills sent igår kväll var det en hård och jämn kamp mellan flera superkombatanter som kom med briljanta bidrag.

Då klev plötsligt lovely Lovely Godiva in i tävlingen och sopade rent. Hon levererade idel korrekta svar samt visade tecken på i det närmaste dansk tävlingsinstinkt.

Här är Godivas vinnande bidrag:

Smash:

1. Norway
2. Ölander
3. Min catwoman-mask från 2002

http://lovelygodiva.blogspot.com

Motivering: det är ju lätt att säga att man är naken under kläderna, bra försök HK, men det är ju hur lätt som helst att skarva om utan bildbevis? Och Suz, visa körsbären!

Ge mej den fucking plattan! Please?

Vad säger man? Tävlingsledningen smalt och imponerades!

GRATTIS!

(Maila mig en postadress på peter.barlach@telia.com, så skickar jag den signerade plattan (c/o är tillåtet).)

13 kommentarer:

Godiva sa...

Ååååååååh! TACK som fan!

Det räddade min kväll här efter en sjukt tråkig hästdag.

& tack för god match... fortfarande nyfiken på körsbären Suz ; -)

Adressen har väl Barlach redan,

c/o Erik Mellström, Rydsvägen 84 A, 584 31 Linköping

Anonym sa...

Alltså, jag fattar inte allt detta med "Godiva är en Erik". Har hon det eller inte? Trots att jag påstås vara en del av den ironiska generationen så fattar jag inte.

Anonym sa...

"Det" har hon definitivt.

Snokis sa...

Grattis Lovely Erik!

Anonym sa...

4. Före middagen visar jag pappa skorna. Han tycker att de verkar bra. Mamma och jag har jättelätt...


Bara så du vet vad jag sysslar med nu när jag inte bloggar.

Kaos-Anna sa...

Grattis Godiva.

Huskorset sa...

Jaja. Grattis då.
Jag ska aldrig mer tävla.

Huskorset sa...

Det skulle vara en sån här också, som jag inte hann sätta dit: ;)

Godiva sa...

Puh! Tack HK! Och tack alla! Göte?!

Kaos-Anna sa...

Du kommer!

http://annaskaos.blogspot.com/2008/04/bloggtrff.html

Anonym sa...

Grattis Lovely G, grattis!

*visslar ignorerande en liten countrylåt*

Godiva sa...

Mycket smickrande att få ligga så länge på Barlachs förstasida men nu undrar man ju lite till mans VAD GÖR HAN?

Peter Barlach sa...

Tokbloggar.