lördag 11 oktober 2008

Lagade äntligen bilen igår

Jobb 1
Jobb 2.

Jag fattar ju inte vad som står. Jag ser bara att det står broms, broms, broms överallt på hela pappret.

Men jag är absolut inte upprörd. Nej, nej allt är i sin ordning.

För det var ju inte så att jag sa till Riksteatern att det enda jag önskar när jag ska skickas ut på den här 1200-milaturen ensam, det är att bilen är säker. Nej, nej, nej, det jag förklarade för Riksteatern om och om igen, så tydligt jag bara kunde, det var:

"Jag kräver en bil som inte är servad på tvåtusen mil, det ska vara upprepade fel på bromsarna och den får absolut inte klara en besiktning utan anmärkning!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

* skrattar *

Släng det där. Det ser ju bara läskigt ut.

Anonym sa...

Flänsskruv???
FLÄNSSKRUV?!?!

Anonym sa...

Oupps. Som det brukar heta.

Man får vara glad att du lever, pöjk.

Anonym sa...

Jag åkte in till stan med en kompis och hennes pojkvän för diverse ärenden, bland annat skulle deras bil besiktigas.. resan in gick helt utan problem, men väl framme vid bilprovningen belades bilen med körförbud pga att bromsvätskan läckte ut ur de trasiga rören. Det var lite tråkigt.