onsdag 31 december 2008

Två mjuka herrar i sin bästa ålder önskar gott nytt år!



9 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen gott nytt tillbaka!

Godiva sa...

Fina! Love!

Ingela sa...

Jag förväntade mej Peter och hunden när jag läste rubriken...

Gott nytt år i alla fall!

Söderberg sa...

jag saknar er
kram

Anonym sa...

Tack detsamma! Särskilt det där med åldern kändes bra.

Anonym sa...

Erik den store! Honom vill jag också ta tvåbild med.

Anonym sa...

Vänta nu lite här.....
Kastar en blick på förklädet och vad ser jag...
Fan vad jag tycker om dig nu!!!
Har du insett att alla föds himmelsblå?
Nyfrälst,hemkommen eller har bara Herr Arnbohm lurat på dig den? Nåväl, ett elegant emblem pryder dock din bringa!
Välkommen in i en stor gemenskap med stolta anor!
Ses vi på After i vår?
J
J

Peter Barlach sa...

Till Anonym J: Haha, vi tog bilden för att nån skulle upptäcka felet. Det tog ett tag, men tack. Och nej tack, jag är blåblå i själ och hjärta. Inte himmelsblå eller vad ni kallar er. Heja Dif.

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar