torsdag 1 januari 2009

Lägenhetsturné februari 2009

Efter min knasigt lyckade kväll hemma hos Trampe härom månaden har jag och kollega Frans Haraldsen bestämt oss för att åka ut på lägenhetsturné i Storstockholm i februari.

För detta behöver vi lägenheter. Är det nån som skulle vilja ha två supertrubadurer på gig hemma hos sig? Eller är det nån som känner nån som skulle vilja ha två supertrubadurer på gig hemma hos sig? Inga stålar, bara jävligt roligt.

Datumen som gäller är ons-lör 4-7 feb/11-14 feb.

Maila mig för detaljer och frågor. Eller skriv i kommentarsfältet.

peter.barlach@telia.com

11 kommentarer:

Huskorset sa...

Så jävla bra idé!
Lycka till!

Godiva sa...

a va faan. bara stockholm?

Godiva sa...

jamenade: Oj va bra!

Anonym sa...

Jag har stort men bor som bekant inte i Storstockholm...

Anonym sa...

Jag är gärna "på" igen. Fast det kanske är skojigare med variation.

Peter Barlach sa...

Klart vi ska va hos dig, Trampe! Du är guld!

Kaos-Anna sa...

Kanske i nacka.

Anonym sa...

Har mailat dig Peter! ;-)

Daniel sa...

Skulle jag bo i sweden skulle ni vara självklart välkomna!

Putte o Piraten sa...

Bara om vi får komma på din 50-årsfest

Gun sa...

Vilket härligt initiativ!! Och vilken tur att jag bor i Stockholm. Ska bums skicka ett mail och boka om det nu inte redan är för sent.